Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Musiałabym się zastanowić bo nie chciałabym np dostawać na maila jakichś nieprzyjemnych wiadomości rozumiesz. Zwłaszcza po tych  dzisiejszych niezbyt uprzejmych komentarzach, ale ok przemyśle to napewno;))A co myślisz o tym co wcześniej napisałam? :))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
spokojnie, zakladasz sobie na gmailu pocztę dla celów forum - Twój adres maill bedzie tylko znac Admin, Marcin - Szu - dla nas Szuwarek - ja ani nikt nie pozna tego adresu - poczta wewnętrzna forumowa pomiedzy uzytkownikami nie funkcjonuje bo sprawdzałem - nikt Cie nie będzie niepokoic

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

MaryLou
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Mariolla
Mariolka,nie przejmuj sie! ja na pewno do Ciebie nie napisze! :)) Spokojnie sie zarejestruj,darrio bedzie spokojniejszy...a chyba warto zadbac o spokoj czlowieka,ktory poswieca ci tyle czasu i uwagi.  Wiesz,my sie tu znamy od lat  i dbamy o siebie nawzajem:) nie damy darkowi sie stresowac z jakiegos powodu...Docen jego obecnosc,bo wlasciwie to juz malo kto chce z nim gadac:)) Spadlas mu z nieba!:))
Zycze wam fajnych dialogow nie tylko o tym aktorze. Rozwin sie marrrrriolllka i ukaz nam swa osobowosc, madrosc a zaprzeczysz tym,ze masz 13 lat:)))Powodzenia!

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

poczekaj, zakoncze ten temat - jedyne rzeczy ktore wchodza na poczte to to co Twojego będzie w koszu, ale to jest spakowane w zip ie i nie stanowi problemu

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
lwiczko, dziękuję Ci za troskliwość, ale nie konfliktujmy się i nie wbijajmy sobie szpil - na rozmowy z Tobą o muzyce, turystyce czy sporcie zawsze jestem gotowy i to raczej Ty się z nich wycofałaś - miłego wolnego poniedziałku:) ps. wiesz, ze nie lubię zlosliwych i jędzowatych kobiet

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
Ok dzięki lwiczko, ale czemu sadzilas ze mam 13 lat czemu tak pomyslalas?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
Magdo, kochasz Luisa tak żarliwie i tak o tym piszesz jak nastolatka - powaga - niektore kobiety dwudziestoletnie sa juz po przejsciach zyciowych i nie w glowie im wirtualne zauroczenia - a u Ciebie czuc taki zar niespelnionych uczuc że taka doswiadczona kobieta jak lwiczka nabrala watpliwosci co do Twojej osoby - i ja to rozumiem i przyjmuję jej ostrzezenia, choc może przesadziła -wiesz my w necie napotykamy ciągle jakies dziwne osoby, podszywaczy, prowokatorow nawet stalkerow wiec nie dziw sie naszej podejrzliwosci

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Ok spoko ja rozumiem ze to może tak wyglądać ale to nie jest postać z bajki tylko facet co prawda aktor ale jednak. A to ze niektóre kobiety  mogą tak myśleć to już nie moja wina.One tez kiedys były mlode:)
1 ... 133134135136137138139 ... 186