Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
No tak nie chce nikogo urazić ale pewnie zapomniały juz jak to jest interesować się sławnymi ludźmi - aktorami czy piosenkarzami. Teraz mi się zrobiło trochę głupio ze się tak otworzyłam i opowiedziałam o tym zauroczeniu, ale wiesz co niczego nie zaluje:)) Mam nadzieje ze będziesz ze mną kontynuował ten watek:))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
jest tak jak to oceniłem -lwiczka zrobiła z tego taką "  sensację " ze jestem pewien że pojawią się o tym przecieki na Atlantydzie - poniewaz siedze tutaj sam więc wciągnąlem się w ten wątek ale o takich motywach  o jakich pisze lwiczka nie ma mowy z powodów które wjaśniliśmy na początku

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
No właśnie ale wiesz jak komuś się nie podoba to niech nie czyta i nie krytykuje. Mogły wejść i popisać ze mną ale skoro tego nie zrobiły to niech się teraz nie czepiają.  Tak jak pisałam wcześniej Ty często tu zagladales no i zagadales mnie ( ja niczego nie planowałam jak mi tu ktoś sugeruje i nie chce być złośliwa i nikogo obrazac) i potem to się tak potoczyło.  A i nie mam mentalności 13 latki;)))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

otwartość w sieci nie popłaca - ja juz się o tym kilkakrotnie przekonałem - wy myslicie ze to tylko faceci są perfidnymi oszustami, a ja z punktu widzenia faceta mogę ocenić to odwrotnie - ile to przychodzi do mnie na portalu  odważnych i ostrych mailli od "  ruskich " mlodych kobiet

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
No tak masz rację  punkt widzenia  zależy od punktu siedzenia; ))) Ale obiecaj ze będziesz ze mną kontynuował ten mój watek;))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
mariolla napisał/a
No tak masz rację  punkt widzenia  zależy od punktu siedzenia; ))) Ale obiecaj ze będziesz ze mną kontynuował ten mój watek;))
ale nie kręćmy się w kólko, bo nie chce, zeby to wyglądało tak, ze to ja zapewniam Cię o uczuciu do Luisa - Ty już najlepiej wiesz, co czujesz, i co z tym zrobisz - a te moje "  rady " pewnie i tak nie sa sensowne bo sam jestem dośc nieśmiały i mało przebojowy

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
No nie bądź juz taki skromny - Twoje rady są dla mnie niezwykle ciekawe i pomocne naprawdę.  OK obiecuje ze nie będziemy się kręcić w kolko i będę wrzucać i pisać coś nowego;)) Po tych dzisiejszych wpisach wstąpiła we mnie niesamowita wena;))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
ale w sumie mogłabyś się tutaj zarejestrować bo to naprawdę niczym Ci to nie grozi, a krok ten bardziej uwiarygodnił by Twoje intencje co do bycia na tym forum - ja osobiście pisząc z Tobą jako osobą zarejestrowaną miałbym większy komfort i poczucie uczciwego traktowania - miałabys nick np. Magda i to byloby juz coś - przemyśl to - ja tutaj będę trwać bo prowadzę tutaj swoje tematy
1 ... 132133134135136137138 ... 186