Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
mariolla napisał/a
Ehh nie bylam już dawno, nie za bardzo chce mi sie zakladać temat o zabytkach i miastach;)) Ten moj watek ma wiele cichych czytających- zauwazyleś?:))
bo my tutaj rezydujemy a inni są z doskoku - wpisów jest ponad 1000 a odsłon ponad 4000 więc widać, że jest czytany tak z ukrycia:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
No wlaśnie, a jak myslisz czy oni czytają to z wypiekami na twarzy?:)))) Takie komentarze zawsze budzą jakieś tam sensacje;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
nie:) myślę, ze się smieją z nas - wiesz jak ja zawsze nazywałem takie rozmowy? tjutlaniem a teraz sam w to się z Tobą bawię i trochę mnie to dziwi:)))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Ale śmieją się  ze mamy niby romans?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

 ja jestem jednym ze starszych na tych forach ( tak mi się wydaje ) Ty Magdo ( jak utrzymujesz ) jestes najmlodsza - wygladamy tak jakby rozmawiał tata z córką:))) prawda?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
No pewnie ze tak - inaczej nie jest;))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Yyyyyy...Darrio...Ty naprawde uwierzyles ze to mariolla ??? wow! jestem pod wrazeniem Twojej naiwnosci...:))) No dobra,nie moja broszka:)))PA! Miłego! PS. Niezle sie wkreciles :))) Lub..Ciebie wkrecono:))) nie pomyslales o tym? Przejdz z magda na priv,wtedy sie dowiesz czy to nie sciema.  A najlepiej sie spotkaj...Moze ma 13 lat ,bo poziom intelektualny na to wskazuje,a wtedy to juz wiesz...nieletnia...Nie chcialabym byc w Twojej skorze, Dobra,koniec ostrzezen. Z dzieckiem (albo podszywka jakiegos twego wroga -a takich masz wielu ,przeciez wiesz) i Toba nie bede sie bawic. Jedynie uwrazliwiam Ciebie zanim sie calkiem wkrecisz i pojdziesz na spotkaniez 13 latka...lub twoj wrog skreci sie ze smiechu w ramach slodkiej zemsty jakis ba albo inny czubek,ktorych poznales tu i tam wielu.....Pomysl nad tym. Pa,nie kontynnuje tematu.

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Heh nie rozumiem lwiczko Twojego komentarza wobec mojej osoby....
1 ... 130131132133134135136 ... 186