Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Spoko rozumiem;) A moze chcesz odciągnać moją uwagę od niego?:))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
a czemu miałbym Cię odcjagać - przeciez nie jestem zazdrosny o to Twoje uczucie do niego, choc jest jakoś dziwnie, ze kobieta przed innym facetem rozwodzi się o zaletach faceta do ktorego żywi głębokie uczucie - trochę glupio z tym się czuję

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Oj to niech nie będzie  Ci głupio,  po prostu sprawiles ze otworzyłam się i sporo opowiedziałam o tym swoim uczuciu- naprawdę  Twoim zdaniem jest ono głębokie? :)
No wybacz ze tak pytam ale już taka moja natura;)) Dociekliwa;))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Hej Darrio jak świetujesz Święto Niepodległośći?:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

MaryLou
Mariolko, ładne masz imie,takie...yyyyy...ze az Darek w nie uwierzył;))
A Ty jak spedzasz ten dzien? Nie jestes na Marszu Niepodleglosci w pierwszej parze z prezydentem Najjasniejszej?;)
A wiesz, ja siem kochałam w Janku z 4 pancernych i we  Wlodku Lubanskim jak mialam tyle lat co Ty,czyli..ze 12-13..;).Napisalam do nich listy pelne milosci,wiesz,takie normalne listy dlugopisem w kopertach,znaczki,skrzynka pocztowa....pamietasz przeciez te czasy..:)) Cóz,nie odpisali,ale ..odwazylam sie! Wiec jednym slowem,zamiast tasiemcowych dialogow co zrobic, doradzam Ci: PISZ DZIEWCZYNO, PISZ! (nie pomyl sie,-PIS..:))))
Pozdrawiam Cie,...kimkolwiek jestes w ten piekny niepodleglosciowy czas swiateczny:)))
A darrio? Coz,swietuje....cciiii..nie przeszkadzajmu mu...:)
https://www.youtube.com/watch?v=EDpKIb3eGk0

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Hej hej ;)) Troszke sie mylisz bo nie jestem już nastolatką a mam 20 parę lat;)) Dzieki że napisalaś;))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
hej Lwiczko, bawimy sie razem - nawet nie wiadomo kto kogo wkręca, ale jest miło:) - moje swiętowanie jest skromne - nigdzie nie ide a na obiad ugotowałem sobie pyszną grochówkę a na kolacje może sobie zjem fasolkę po bretońsku a więc świętuję kulinarnie:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Hej Darrio a co masz na myśli mówiąc o wkręcaniu?:)))
1 ... 127128129130131132133 ... 186