Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Wiem ogladalam uroczystosci:) A czytales co napisalam wyżej?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
no przeciez gdybym nie czytał tego powyzej to bym nie wspomniał o kamieniu - prawda?

Aaa Ty o tym;)) No ale co myślisz o tym co napisałam? Głupie to troche co?:))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

nie poznałaś go jak dotąd osobiście, początkowo był dla Ciebie obojętny, ale w końcu uległaś zauroczeniu i  hipnozie telewizyjnej

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Dokładnie;) Tylko nie wiem czemu wlasnie w nim. Ogladalam tyle telenowel z udzialem rożnych przystojniakow i nigdy mi się to nie przytrafiło...
Tego nie potrafię rozgryźć;))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
mam taki żarcik:) ciekawe co by było, gdybyś zobaczyła jakiś filmik ze mną - może też byś się nim zauroczyła:)))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Heheeh, ja tu pisze poważnie a Ty wyskakujesz z żartami;)) Ale tak poważnie jakbys sie odniosł do tego mojego komentarza?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
a może, to wrażenie zakochania się w nim nie powstało na bazie oglądanych ról serialowych, ale z filmikow z tych tok show na you tube które ukazaly Ci go bardziej naturalnego i bardziej " dostępnego " takiego bez aktorskiej maski podczas swobodnej rozmowy w studio tv
1 ... 125126127128129130131 ... 186