Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Tak tylko ze to mężczyźni są mysliwymi:))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Kpt.Wojtek
mariolla napisał/a
Tak tylko ze to mężczyźni są mysliwymi:))
Ale kto sie im wystawia z wlasnej i nieprzymuszonej woli na "odstrzal"?!

PS. Przeoraszam, ale... :)) Noo, nie bede sie wiecej wcinal.

A co Ty Darrio sądzisz o tym co dzis napisalam?:))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
wiesz, Amazonki też potrafiły strzelac z łuku, a bogini Artemida z lukiem na łowach to kultowa postać mitologii greckiej

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
No tak wiem, ale ja o innym ''rodzaju polowań'';))) Mężczyxni polują przeciez na kobiety;)))
 I są calkiem dobrymi ''mysliwymi'':)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
ale w tym przypadku, to Ty polujesz na Luisa - on nawet nie wie że się na niego zasadzasz:)))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
No tak hehe racja;)) A wiesz  przypomnialo mi się że mialam kiedyś taki sen, że byłam gdzieś zamknieta to byl jakis opuszczony magazyn czy coś w tym stylu, a on śpieszył mi z pomocą, serio;)))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

ta "  mysliweczka " raczej nie wybiera się na grzyby:)))
1 ... 123124125126127128129 ... 186