Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Wenus
Nie wiem do kogo Ty piszesz na fb, mnie nic nie przyszło na Messengera . A na Atlantydzie, ani zresztą i tu nikogo nie obgaduję więc nie masz się co spinać ;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Ok napisz coś do mojego komentarza z 10:08pm ;))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Minko, ja nic tam nie napisałem, ale w rozżaleniu wycofałem zaproszenie z którego nie skorzystałas - przez 2 lata

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Widze że lepiej jednak cierpliwie poczekam:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Mariolla
Mariolka, moze odbierasz go tak przez pryzmat ról ktore gra - czyli uwodzicielski, męski, przystojny itp. a jakbys go odbierała gdyby zagral brutalii, bandziorów czy jakies inne postacie z horrorów - czy wtedy budzilby takie same uczucia?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
A wiesz że widzialam go juz w takiej roli - gral handlarza kobietami i moje zdanie się o nim nie zmieniło, uważam że jest naprawde świetny w takich rolach;))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
czyli gdyby biegał z piłą mechaniczną albo z maczetą to też byś go kochała za sugestywną grę aktorską?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Serio, aż tyle się znamy? ;))) A tak na poważnie - na fb mam bardzo wąskie grono znajomych, znanych mi z reala, gdzie portal ułatwia i komunikację z nimi i tyle.
1 ... 120121122123124125126 ... 186