Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Hehe nie wiem;))  Ale wiesz co powiem Ci ze w tych rolach w których  go widziałam nawet mi imponowal:)
Pamiętasz jak przesłałam Ci ten filmik  w którym wymachiwal bronią?  Taki też mnie bardzo pociąga. ...:)))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

kontakt mamy ze sobą od września 2016 - miło, ze tutaj zajrzałaś i skoro znów tu jestes to jest ok:) a tutaj masz o wiele ładniejsze oczko niż tam - wiesz że je lubię:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Mariolla
mariolla napisał/a
Hehe nie wiem;))  Ale wiesz co powiem Ci ze w tych rolach w których  go widziałam nawet mi imponowal:)
Pamiętasz jak przesłałam Ci ten filmik  w którym wymachiwal bronią?  Taki też mnie bardzo pociąga. ...:)))
Bruce Willis tez zeby nie być zaszufladkowanym jako dobry policjant zagrał kilka ról diametralnie róznych jak gangster, psychopatyczny morderca - czasem aktor potrzebuje takiej odmiany aby moc pokazać swoją wszechstronność aktorską

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Role czarnych charakterów w jego wykonaniu są równie przyciągające jak tych dobrych :) )  I ta dzikosc w oczach :) )

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

juz nawet w tym serialu " pantera " gra jakiegos twardziela, a nie takie romantyczne " ciepłe kluchy " :)))

[...]

widzę, że opracowałaś nowego emotika - tzw. szeroki usmiech :) )

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

No popatrz, a zawsze sądziłam, że prawy profil mam lepszy ;)
Jak ten czas leci...
Dobrej nocy :)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Heh możliwe;))
Dobranoc Wenus;)
Wiesz Dario on mi się taki też podoba:))
1 ... 121122123124125126127 ... 186