Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Wiesz Darrio gdyby Luis był żonaty lub mial kogoś to moze wtedy bym nie zwrocila na niego uwagi i pewnie by mi przeszlo;))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Wiem, nie traktuj jednak tego tak personalnie. To, że piszę na innym forum nie ma wpływu na moje relacje z forumowiczami z multi.

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Mariolla
nie jest to takie oczywiste - dlatego że kazde z nas kręci inna sytuacja - zakochałas sie w facecie i we własnym wyobrażeniu o nim, a jego stan cywilny nie ma nic do rzeczy

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Mariolla
Nie czytałam bo mnie to nie interesuje, trudno mi się zatem wypowiadać.

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Ok Wenus, rozumiem;)
Pisaleś wcześniej, że go ideazlizuje i może coś w tym jest , tylko że jeszcze nikt do tej pory nie wzbudził we mnie takich emocji - chociaż go nie znam;))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Wenus napisał/a
Wiem, nie traktuj jednak tego tak personalnie. To, że piszę na innym forum nie ma wpływu na moje relacje z forumowiczami z multi.
ok, wiesz że jestem impulsywny i odebrałem to jako gest nieprzyjazny dla mnie - nawet dałem wyraz temu na fb, za co Cię przepraszam - postaraj się tutaj też zaglądać i unikaj wbijania mi szpil na Atlantydzie

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Ok zaczekam aż sobie wyjasnicie i wtedy cos napisze;))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
Mariolka, to jest Twój wątek, więc pisz nie czekaj- bedę rozmawiać z Wami symultanicznie:)
1 ... 119120121122123124125 ... 186