Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Nie ja tam sie nie udzielam serio;) Pisze tylko tutaj
Za niedlugo wracam;))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
ok, czyli zajrzałaś tutaj przypadkowo -tak?  pewnie brakuje Ci tutaj rozmów z kobietami, ale jak sama widzisz - uciekły stąd i to podobno przeze mnie, choć to chyba przesada - najbardziej szkoda mi dezercji Wenus

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Mariolla
mariolla napisał/a
A tak bym chciala choc raz byc uczestniczką;)))
może masz lęk przed angażowaniem się w niepewne układy co by potwierdzało moją tezę że snisz swiadomie czyli że nie przekroczysz nawet we śnie barier takich na jakie napotykasz się w realu

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
No tak postanowilam zalożyć tutaj temat gdzie moznaby dyskutowac z kobietami, ale jak widać mam tu wiernego sluchacza czyli Ciebie, wiec bardzo fajnie mi się dyskutuje:)
 Co do snów to nie zastanawiam sie zbytnio nad tym;)))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Spojrz jaką interpretacje tego mojego snu znalazlam w necie:
Widzieć całującą się parę - mężczyzna, o którym myślisz, jest zainteresowany kimś innym.

[...]

no a ja znalazłem takie tłumaczenie
"
Kiedy widzimy całowanie się innych ludzi to znak, że za
bardzo obchodzi nas życie innych. Wtrącanie się w nieswoje
sprawy może się dla nas źle skończyć "

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
No rożne są interpretacje, a co myslisz o tej mojej?:)))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Nie zdezerterowałam wcale, to nie tak Darku :) Po prostu jak wchodzę na to forum to zwykle nikogo nie ma, albo jesteś Ty i Mariolka ale nie chcę wam przeszkadzać;)
1 ... 117118119120121122123 ... 186