Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
Jasnowidzem nie jestem, ale uwaznym słuchaczem i obserwatorem - Widzę że Ci się spodobała ta " rymowanka " , ale zaznaczam, ze to jest przeróbka " oryginału "  odwracająca role

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Ok rozumiem;) Szczegolnie to ostatnie zdanie jest prawdziwe -  że ''nie ma świadomosci tego kochania'' .....

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
czyli domyślasz się jak brzmiał tekst żródłowy - tam jest jeszcze jedna zwrotka, a " wierszyk " ten powstał gdy byłem dwudziestolatkiem:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
No niestety sie nie domyślam;) Ale wierszyk fajny;)
Wiesz wczoraj mialam taki sen - śnilo mi się że jestem w jakimś hotelu i wchodze do łazienki umyć zęby a tam widze faceta, który caluje się z kobietą, niestety twarzy juz nie spamietalam...;))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
czyli znów jesteś obserwatorką a nie uczestniczką zdarzeń - Twoje sny przypominają oglądanie przez Ciebie filmu

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
No tak coś w tym jest, ale nie pamietam kim byl ten facet i ta kobieta;) Niedlugo wroce to coś jeszcze napisze;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
A tak bym chciala choc raz byc uczestniczką;)))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
znów się zgodziłas z moim stwierdzeniem - powiedz mi szczerze, występujesz na Atlantydzie jako " ja " bo widzę pewne podobieństwa
1 ... 116117118119120121122 ... 186