Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
tak by się zachwycił, że zaproponowałby Ci rolę Administratorki jego fanclubu w Polsce

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
No dobre i to;))Ale może też by sobie pomyślal, ze ma bardzo wierną fankę, sama nie wiem co facet moze sobie pomyśleć w takiej sytuacji.;))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
może pomyślałby sobie " kolejna swiruska:) " i to aż z Polski

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
No może;)) Ale czemu zaraz świruska, aż tak?;)))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Wiesz uwielbiam sceny gdzie on tak łagodnie patrzy na kobietę z którą za chwile się caluje, serio;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Hej a dlaczego od razu świruska? Może lepiej by brzmialo lekko zwariowana;)))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
przecież tej  " swiruski " użyłem żartobliwie - a może wolisz określenie " zakręcona " ?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Ten post był aktualizowany .
Spoko nie obrazilam się, a zakręcona tak podoba mi sie bardziej ;)) Serio moglby facet sobie tak pomyslec?:)
1 ... 113114115116117118119 ... 186