Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
chciałem przez to powiedziec, ze on ostatnio w niczym chyba nie grał i nie wiemy jak teraz wygląda - ale skoro on Ci się podoba to zapewne nie ma to dla Ciebie znaczenia - a jak go sobie wyobrazasz gdy będzie w wieku 70 lat?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Właśnie ze widziałam go w ostatniej produkcji i wygląda niemal identyczne jak w poprzedniej telenoweli praktycznie nic się nie zmienil:)) Nadal jest atrakcyjny...;))
A w wieku 70 lat na pewno zesiwieje;)))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Mozna powiedzieć że czas dziala na jego korzyść

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
też bym tak chciał mysleć, ale u mnie to się nie sprawdza - ja u siebie od kilku lat zauważam upływ czasu - niestety:(

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Wiadomo każdy kiedyś się zmieni i to nas nie minie.
A wiesz co zwrocileś wczoraj uwagę na ten jego ubiór na zdjęciu, moze on ma taki styl, którym się wyrożnia od innych i może lubi tak sie czasem kontrowersyjnie ubrać;)))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
moze nawet nie kontrowersyjnie, ale ekstrawagancko, ale skoro jest artystą to jemu wolno:) ja bym nie wdział koszuli w kratkę i krawat w paski - ja w ogóle nie lubię krawatów

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Fakt ekstrawagancko;)) A jeszcze apropo tego zdjecia to ciekawe o czym tak myślał....;)))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Pisaleś że Luis na tym zdjęciu wygląda na zamyślonego, a może tylko pozuje tak;))
1 ... 110111112113114115116 ... 186