Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Wiem wiem, ale to niestety marzenia nie do zrealizowania...
Zobacz jak ten facet(tez aktor latino) bardzo przypomina Luisa:)))

https://pespdotcom.files.wordpress.com/2018/10/victorgonzalez002.jpg?w=768

[...]

Cos nie pyklo i dwa razy wyslałam przez przypadek ten sam post;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
może trochę podobni, ale on ma miękkie rysy twarzy, a Luis takie ostre i nie łap mnie za słówka:)))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
No jest bardzo podobny, ale to jednak  Luis  bardziej przykuwa moją uwagę - jest przystojniejszy wg mnie;))
Jak to możliwe że  facet, ktory wygląda niemal identycznie nie wzbudza we mnie tylu emocji ile on;))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
no to kobiecie Gonzalesa ulży, że nie bujasz się w jej facecie:))) a Luis jest wolny więc nikomu to nie szkodzi

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Masz racje póki jest wolny to nic zlego się nie dzieje;)))
Wiesz jak tak patrze na jego zdjecia to myśle sobie, że jego spojrzenie ma w sobie jakąś ukryta tajemnicę, ten jego wzrok przykuwa uwagę, jest taki glęboki i przeszywający;)))
 To jego zdjęcie jest też takie tajemnicze trochę;

https://zapodaj.net/images/dbedf344eadf2.jpg

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
wygląda na zamyslonego, az zmarszczylo mu się czoło:) ale krawat w paski do koszuli w kratkę to trochę nie konweniuje, nie

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
No chyba troszke  nie;)) Ale na tym zdjęciu wygląda tak - mega przystojnie;)  Hmm ciekawe o czym by tak rozmysłał?:))) I co może mowić ten jego wzrok?;)
1 ... 107108109110111112113 ... 186