Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Hehe Banderas;))A czemu bezgraniczne uwielbienie co masz na mysli?:;))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
skoro uważasz się za jego fankę:) to jak to mówą " powinnas dać się za niego pokroić " albo "wskoczyc za niego w ogień " nie jest tak?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
No tak masz rację  coś w tym jest:) Kiedyś jakas laska  napisała o nim ze jest brzydki - rozumiem ze ma prawo wyrazić swoje zdanie, a ja jej wtedy napisałam ze może dla niektórych jest on brzydki, ale ja mogłabym patrzeć na te oczy bez konca;))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
mariolla napisał/a
No tak masz rację  coś w tym jest:)  ja mogłabym patrzeć na te oczy bez konca;))
a może lepsze będzie stwierdzenie  " patrzeć w te oczy " :)))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Noo wtedy to byloby coś;)) Ale niestety to niemozliwe....

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
 Jedynie w snach;))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
hej, smuce sie przegraną Widzewa w Grudziądzu - czy to przypadkiem nie Twoje miasto? prowadzilismy 2:0 i bylo święto a tu nagle w ostatnich 5 minutach walnęli nam 3 bramki i wynik 3:2

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Nie nie jest moje;) Przykre że przegrali Twoi
1 ... 105106107108109110111 ... 186