Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
moze speszyl go ten tłum fanów, a może był zmęczony i nie miał ochoty gwiazdorzyć - nie masz takiego odczucia?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
No tez tak mi sie wydaje. Ogolnie to on chyba nie uważa się za aż taką gwiazdę. Czytałam , że każe za sobą zatęsknić widzowi na ekranie;))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
A oglądaleś ten filmik, co Ci wczoraj przesłalam?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

ale przeciez juz pisałem, ze ja tego.filmiku na smartfonie nie odtworzę - bo autor jego zalozyl blokadę na urzadzenia mobilne - jesli piszesz o tym filmiku https://www.youtube.com/watch?v=9BLLdXNdr4I to jest taki problem jw.

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Aaa chyba ze tak. A jak znalazleś ten co mi wysłaleś wczoraj?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
a nie znałas go? przeciez tyle ich oglądałaś:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Nie, nie wszystkie, a skąd pewnosć, ze tyle ich oglądalam))) No to zdradź  jak go znalazleś?:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
wyszukiwałem na you tube  serial " pantera " - wpisałem luis roberto guzman w serialu pantera

i zobacz co znalazłem:) to cos zapowiada walkę bokserską i dlatego na tej prezentacji ulicznej byl ring bokserski

https://youtu.be/zSUwrPoJv5k
1 ... 103104105106107108109 ... 186