Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
no bo ktoś musi go " picować " do wymogów roli - bycie osobą od makeupu dałoby Ci bliski kontakt prawie intymny ze swoim idolem - np. gdyby byl sportowcem to podobną sytuacje zapewnilaby Ci funkcja sportowej masażystki:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
No to fajnie mają te masazystki;)) Fakt wtedy bylby to taki bezposredni kontakt. A wiesz gdyby mi odpisal to wtedy moglabym go zapytać czemu taki przystojny facet jest sam, że do tej pory nie znalazl tej jedynej;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
oj, daj mu spokoj z pytaniami osobistymi jesli go nie chcesz sploszyć

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Uważasz ze takie pytanie byloby nie na miejscu? No może i masz rację, ale mnie to dziwi:) A może by spytać czemu niektórzy twierdzą że jest gejem, no bo gdzies o tym czytałam, ale to też podchodzi raczej pod życie osobiste;) Albo czy to prawda co mówią inni o Twojej orientacji? Coś w tym stylu.

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
i co zrobisz, jesli po takim zapytaniu zignoruje Cię, albo co gorsze - wpisze na czarną listę? wtedy dopiero bedziesz zalowac, ze uderzyłas z grubej rury

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
No wlaśnie to by bylo troche nie na miejscu, więc raczej trzeba coś bardziej neutralnego wymyśleć:)
A zobacz sobie ten teledysk, to chyba jest z tego serialu, o którym mi dziś pisaleś:
https://www.youtube.com/watch?v=9BLLdXNdr4I

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
u mnie na ten film jest blokada zalozona przez autora
"ten film jest niedostępny na urządzeniach mobilnych" i u mnie na smarcie go nie odtworzę - ale ja widzialem kilka zajawek z " pantery " jest taka scena jak walczy w kungfu:) w nocy z kobietą - widzialas to?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Ten post był aktualizowany .
Widzialam, ale widzialam też taki filmik, na ktorym pokazywali jak nagrywali te scenę. No i tam Luis sprawial wrażenie takiego troskliwego, który dbał aby nic zlego nie stalo się tej aktorce. Przynajmniej ja odniosłam takie wrażenie;) No mi imponuje taka troska faceta o kobietę;)
1 ... 101102103104105106107 ... 186