Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Ooo to chyba ten sam filmik, który kiedyś Ci przeslałam, ale proszą abym sie zalogowała;))) A skąd wiesz że sporo oglądalam z nim filmików?:))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
mariolla napisał/a
Ooo to chyba ten sam filmik, który kiedyś Ci przeslałam, ale proszą abym sie zalogowała;))) A skąd wiesz że sporo oglądalam z nim filmików?:))
tak ten filmik ma ograniczenia wiekowe chyba ze względu na te dwuznaczne gesty - uznałem, że skoro jestes jego fanką to łykasz wszystko to co dotyczy Twego idola

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Hehe idola - fajnie brzmi;)) Fakt sporo ogladałam z nim filmikow, wywiadów, telki, wczesniej żaden nigdy nie zwracil mojej uwagi;) Kiedyś jak szukalam o nim informacji w necie natrafiłam na to, że kiedyś nagral plyte i z ciekawości obejrzalam filmik na którym spiewa i stwierdizlam, że ma cudny głos;))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

 Ciebie zauroczył serial " za glosem serca "
a dla mnie jako faceta odpowiedniejszy byłby taki z akcją jak " pantera "

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
No tak to prawda, ale wiesz - telenowela byla emitowana u nas w Polsce, a ten serial nigdy. Wczesniej nawet nie slyszalam o Luisie ani nawet go nie widzialam w żadnym serialu, ani filmie;))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
zobacz rozmawiamy o Luisie juz na 35 stronach, a ciekawe czy potrafiłabyś tak rozmawiać ze mną o jakimś znanym piłkarzu albo o jakims moim muzyku rockowym - doceniasz to moje zainteresowanie tematem o ktorym nie miałem zielonego pojęcia?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
No pewnie że doceniam, ale widze że i Ty się wkręcileś i zainteresowaleś jego osobą;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
zaciekawiło mnie to Twoje bezgraniczne uwielbienie do tego aktora i zacząlem Cię " badać " :))) mozna by powiedzieć, ze zapoznał nas ze sobą Banderas:) bo tak Ci odpowiedziałem
1 ... 104105106107108109110 ... 186