Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Podobalo mi się to co napisaleś o tych oczach;))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Mariolla
wygrywali 2:0 i przestali grać i dostali karnego w 90 minucie - moge powiedziec " nic się nie stało " bo mamy 5 pkt. przewagi, ale jakos tak mi smutno

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
No niestety ale tak bywa w sporcie;( Przeoczyleś moj wpis;)) Skad taki pomysł z tym stwierdzeniem?:)

nie przeoczyłem, tylko chciałem dokończyc ten piłkarski temat - a o tych oczach napisałem dlatego, że ja lubię patrzeć w kobiece oczy:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Aa chyba ze tak ale skąd u Ciebie pomysł , że ja bym chciala patrzeć w jego oczy?:)) Sorki za takie pytania, ale ja lubie tak ciągnać temat;)))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
chyba wykonaliśmy pełen obrót bo od tego zagaiłaś cały ten i wczesniejszy wątek

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
No tak bo ja napisalam że moglabym bez końca patrzeć na jego oczy a Ty napisaleś że - w jego oczy czyli w ten sposob zasugerowaleś mi że wolalabym patrzeć mu prosto w  oczy;)) Ale skad taki pomysł?:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
Mariolka, ja Ci nie załatwię z nim spotkania - sama musisz swoje marzenia realizować nawet jesli są nie do zrealizowania
1 ... 106107108109110111112 ... 186