Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
widzialas te scene z tego Twojego serialu - jak kąpie sie z blondi w strumyku:) jak to znajde to Ci to wrzucę

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Tak widizalam oglądalam calą telenowele;)
 Ten jego wzrok mówi: ,,chodź do mnie - będę Twoj'';))) Zgadzasz się ze mną?:))
Niestety to dla mnie zakazany owoc, ale on  coraz silniej na mnie działa.. Mialeś racje to chyba coś w rodzaju milości;)))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
przewidujesz wyleczenie się z niej, czy będziesz się w niej zagłębiać?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Nie wiem napewno kiedyś to nastąpi.  Ale ja nie potrafię tak po prostu, coraz bardziej się w tym zaglebiam, zatracam:))) To jest naprawdę  silne... ale i przyjemne;))
Zgadzasz się z tym co napisalam odnośnie tego co mówi jego wzrok?:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
troche spogląda spode łba:) więc nie widać co mówi jego wzrok - oj, chyba nieco go idealizujesz

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Co masz na myśli pisząc ze go idealizuje?:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
A co tak wyskoczyłeś wczoraj z tym filmikiem z tej telenoweli?:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
mariolla napisał/a
A co tak wyskoczyłeś wczoraj z tym filmikiem z tej telenoweli?:)
akurat wpadł mi oko, ale długość jego liczyła ponad 10 min. a ten erotyczny fragment miał ze 2 min. i byl na samym końcu
1 ... 108109110111112113114 ... 186