Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

to może byc jakas sesja foto do magazynu - tutaj masz inne zdjecie w tym stroju

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Wow teraz to mnie mile zaskoczyłeś, ja otwieram a tu takie duże zdjecie - aż mi się gorąco zrobiło;)))) Ale na tamtym ma bardziej tajemnicze spojrzenie i takie  dzikie i pociągające, że aż ciarki przechodzą;)))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
a tutaj jest okładka tego magazynu
https://www.listal.com/viewimage/6750882h

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Wiem widzialam te okladkę:)  A czemu pisałeś ze na tym co wczesniej zamiescilam wygląda na zamyślonego? Mi to jakoś nie przyszło do głowy;))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
wyraziłem dwie opinie 1. ze jest zamyslony az mu się marszczy czoło i 2. że patrzy tak spode łba

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Ok w porządku. A możesz wyciągnąć jakoś to pierwsze zdjecie, które tu wstawiłam:)) Wiesz jakieś laski gdzieś na forum pisaly, że on ma boskie spojrzenie - bardzo sie nim zachwycaly.....))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
to pierwsze co siedzi w studio nr.4? bo nie wiem o którym mówisz

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Nie nie - to, które wstawilam teraz w sobotę z tej sesji;) Co wygląda na zamyslonego;))
1 ... 111112113114115116117 ... 186