Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io

no to podziwiaj go:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Dzięki;))) To jego zdjęcie jest moim ulubionym;) Muszę przyznać (wiem to glupie) że jak na nie patrze to serce mi szybciej bije..;)))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
a zbadaj sobie cisnienie aparacikiem gdy patrzysz na jego zdjęcia - powinno byc 80 ÷ 120

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Hehe nie musze sam widzisz jak on na mnie działa;))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
a jakie jest prawdopodobienstwo, że on natrafilby w necie na ten nasz wątek - gdyby wszedł w polski net to google mogłoby nas wyszukać po kluczowych słowach

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Oj cieżko powiedziec, a czemu pomyslaleś że moglby trafic na nasz wątek?
Musialby sobie wszystko przetlumaczyć, ciekawe co by sobie wtedy o mnie pomyslal;))))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
jak juz na twitterze bedziecie znajomymi to podrzuc mu linka do Multi:)))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Hehehe;)) Ale poważnie co by mogl sobie pomyśleć o mnie gdyby to wszystko przeczytał, jak myślisz?
1 ... 112113114115116117118 ... 186