Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
no da się to wyczytać że wsiąkłaś:)  przy zawieraniu znajomości musisz uważać, żeby " jelonka " nie spłoszyć

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Da sie wyczytac że wsiąkłam czyli co masz konkretnie na myśli?
No tylko jak to zrobić żeby nie sploszyć;)))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

za mną też chodzi ta bajka o czapli i żurawiu - takie jest życie

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Czyli co też byleś kimś zafascynowany?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Spoko pelna dyskrecja;) Ale co do tego mojego wczesniejszego pytania  - da sie wyczytac że wsiąkłam czyli co mialeś konkretnie na myśli?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
odpowiem Ci "wierszem" ktory w takim stylu kiedys zrymowałem
" kochasz go mocno i dniem i w nocy -
kochasz jego uśmiech i jego oczy -
postacią swoją świat Ci przesłania
lecz on nie ma świadomości tego kochania "
1 ... 114115116117118119120 ... 186