Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Woow ale super wiersz, jestem pod wrazeniem naprawde;) podoba mi się;))
Wiesz to prawda - ja uwielbiam każdy jego gest, każde spojrzenie...;)) Jego usmiech  jest taki slodki;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

ja się uważam za takiego żółwia w skorupie, ale wyraziłem sporo emocji, trochę mnie podpusciłaś:)

Ale fajnie to wyszlo a widzialeś co napisalam w dalszej części  o tych jego gestach i usmiechu?:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Mariolla
mariolla napisał/a
Woow ale super wiersz, jestem pod wrazeniem naprawde;) podoba mi się;))
Wiesz to prawda - ja uwielbiam każdy jego gest, każde spojrzenie...;)) Jego usmiech  jest taki slodki;)
czyli że tą rymowanką:) wyraziłem to co sama czujesz i przeżywasz

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Dokladnie tak - trafileś w samo sedno i to ostatnie zdanie też prawdziwe - że ''nie ma świadomosci tego kochania''

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Jakbyś byl jasnowidzem;))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Hej Darrio czytaleś te moje wczorajsze ostatnie dwa komentarze?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Naprawde mi się podobal ten Twój wiersz;)
1 ... 115116117118119120121 ... 186