Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Ależ nie przeszkadzasz Wenus naprawde;) A i żeby byla jasność - nie mam z Darrio romansu;)))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Wenus
Jestem prosta dziewczyna i na gwiazdach filmowych się nie znam ;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Mariolla
przecież Ty nie wiesz kim mogłbybyc ten facet ze snu, a jesli chciałabys zeby to byl Luis to znów on nic nie wie o Twym istnieniu, a więc ten sen nie podlega tej interpretacji bo nie wiadomo kto w nim występuje

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Spoko, ale moglabys się dolączyc od czasu do czasu;))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
No w sumie racja Darrio;))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Mariolla
Jak będę miała coś do powiedzenia w danej materii to się dołączę, obiecuję ;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

hej, zaskoczyłas mnie-cieszę się że znów tu jesteś:) - wiesz, tym powrotem na Atlantyde zasmuciłaś mnie bo sama wiesz jak mnie tam traktują - postaraj się rozdzielic te sympatię bo jest mi przykro

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Trzymam Cie za słowo Wenus;) A co sądzisz o tym moim rozbudowanym wątku?
1 ... 118119120121122123124 ... 186