Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
no to ja wlasnie mówie o tym filmiku z planu filmowego - była tam taka scena że mial ją przyglebić za kark

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
No ja też;) Czytalam gdzieś na necie komentarz takiej kobiety, że on potrafi na ekranie ''uwodzić'' kobiety;))W sensie te co go oglądaja;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

a na tym filmiku z jakiejs publicznej imprezy promocyjnej chyba po tym serialu - Luis wydaje sie taki jakis wystraszony popularnoscią, tlumami ludzi - wydaje sie za skromny i malo celebrycki

https://youtu.be/uapRgERzaWs

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Ojej za skromny i mało celebrycki mówisz, ale to slodkie;)) Nie dość że przystojny, to jeszcze widac ma fajny charakter jeśli jest tak jak piszesz;) Coś musi być w jego osobowosci, a jego oczy nie klamią;))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Czytales wczorajszy mój komentarz ( ten powyzej) do Twojego ostatniego postu?
Co sądzisz o tym co napisalam?:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Mariolla
mariolla napisał/a
No ja też;) Czytalam gdzieś na necie komentarz takiej kobiety, że on potrafi na ekranie ''uwodzić'' kobiety;))W sensie te co go oglądaja;)
to jest własnie aktorstwo-bo aktor jak gra amanta to uwodzi także widza, a gdy wciela się w rolę " czarnego charakteru " to wzbudza w nas lęk, przerazenie i czasem nawet obrzydzenie - a więc to jak odbieramy aktora zależy od jego postaci którą kreuje

[...]

takie odniosłem wrażenie ze był dziwnie wyciszony - juz ta blondi bardziej " szalała " na tej scenie imitującej ring bokserski?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
OK zgadzam się z Tobą ale pisalam o tym z  10:25pm;)) Wyciszony hmm ciekawe czym to moglo być spowodowane?:) Czyli mowisz że jest za skromny i za malo celebrycki:)
1 ... 102103104105106107108 ... 186