Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Hehe już szukalam duzo takich rzeczy w necie;))
Wiesz ja sobie pomyślalam, że może by napisać do niego coś takiego tylko że w języku angielskim np, że bardzo podobala mi się jego rola w telenoweli , którą oglądalam po raz pierwszy z jego udziałem, że zaimponował mi bardzo w jaki sposob ją odegrał, pokazał emocje itd....

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Co Ty na to?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
napiszesz jak chcesz, ale zwroc uwage, ze Twitter to cwierkanie, a więc te posty powinny być krótkie, takie w kilka słów - ta Twoja propozycja jest grzeczna ale.taka zwykła- on takie zachwyty od fanek moze dostawac multum i jak wtedy ma to selekcjonowac - mowie Ci, zwrocisz jego uwagę czyms oryginalnym i innym

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Oryginalne hmm wiec to musi być jakieś konkretne pytanie;))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
zapytaj sie go o muzykę Ricky Martina - bo on chcial kiedys zalapac sie do tego zespolu latino - Menudo - moze zapoznaj sie z ich.piosenkami - podejdz go z jego mlodzienczymi marzeniami

https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Ricky_Martin

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
napisz, ze wiele osób chciałoby obejrzeć w Polsce ten serial " Pantera " i czy jego agencja mogłaby przeprowadzic rozmowy z przedstawicielami telewizyjnymi w sprawie emisji tej produkcji

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Hej;) O dobry pomysl z tym serialem:) Ale może jednak powinnam zapytać o cos innego np: na temat jego ojczyzny, tak jak wcześniej pisałeś, albo o tym zespole muzycznym;))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
tutaj masz zajawkę z tym serialem " Pantera " - zobacz ile masz pomysłów, więc to od Ciebie zależy jak zainicjujesz ten kontakt
https://youtu.be/-XIiCIIL4U0
1 ... 9899100101102103104 ... 186