Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
A jaki to mógłby byc dogodny moment?:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
takie coś znalazłem w google -
Imieniny Luis ma w dniu:
XII 27

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
I to ten dogodny moment?)) Czyli w grudniu tak?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
jeśli imieniny luisa są 1 w roku to myślę że tak, ale nie wiadomo jak tam podchodzą do tej okazji bo co kraj to obyczaj:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Rozumiem a nie dziwi Cie to, że korci mnie aby napisac do niego?:)) No w koncu sam mnie do tego zachęcałeś;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
wiesz, napisać to jedno, dajesz sygnał że jesteś:) ale rozczarowanie w przypadku braku odzewu, to druga sprawa - i dlatego musisz sobie opowiedziec na pytanie jak do tego podejdziesz w razie niepowodzenia

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
No wlaśnie to nie takie proste. Nie ma pewnosci czy moje pytanie byłoby zauważone wśród tylu wpisów....
W końcu byłoby ono jednym z wielu takich postów

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?