Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
a może Twoja podświadomośc nie chce żeby on nawiedził Cię w snach?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Hmmm ale czemu mialoby tak byc?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
może jest jakiś suplement  zwiększający doznania senne:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
No ok ale czemu podświadomosc co masz na myśli?:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Hehe nie jestem aż taką desperatką;)) Wiesz,  co do tego wpisu o tej Wielkiej Wodzie to nie moglabym mu tak napisać bezposrednio;)))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Mariolla
mariolla napisał/a
No ok ale czemu podświadomosc co masz na myśli?:)
nie wiem, tak strzeliłem- może wiesz, ze nie jest osiągalny i nie chcesz przezywać rozczarowań - czyli że śnisz świadomie i nie przekraczasz granic mimo że to sen

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Rzuc okiem na to co napisalam wyżej;)
1 ... 949596979899100 ... 186