Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
jak bede sie kladl spac tak ok. 02:30 to powiem " Ludwiku - Mariolka  - czeka na Ciebie:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Oj nie żartuj tak;)) Mowie powaznie:)) Może to będzie coś miłego. ...;)))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Hej;) No niestety nic mi się nie przysniło

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

to może zmień pozycję spania:)
albo załóż inną koszulkę nocną:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

różne czynniki wpływają na nasze sny

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Myslisz że to ma wplyw na sny?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
może jako dobranocka:) podziałałby jakis filmik z jego udziałem?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Heheeh filmik powiadasz;) Sporo ich oglądałam;)) Zalezy jaki?:)
1 ... 93949596979899 ... 186