Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
ale przeciez, nie musisz tego powiedzenia wykorzystywac od razu - to jest tekst nadający się przy ewentualnej kontynuacji

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
No chyba że tak;)) Pisaleś o tej podswiadomości, ze zdaje sobie sprawe z tego że jest nieosiagalny, no cos w tym moze jest...

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

pamiętasz zabawę w szukanie pokemonów? musisz podobnego do niego znależć w swoim mieście - może w Toruniu żyje jego sobowtór:) - tylko żeby to nie był Rydzyk:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Eee raczej napewno nie - jest jedyny w swoim rodzaju:))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Tak myśle ze może by nawiązać do tej piosenki ''Despacito'';))  Tymbardziej że śpiewa ją również portorykanczyk;))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
a wiesz, ze mimo ze to znany tytuł to ja go nigdy nie słuchałem - jak nie moja muza to nie słucham
a tutaj taka przeróbka
https://youtu.be/k_4ag6z5G8o

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Noo fajna:))) I co o tym myślisz zeby zagadać go na ten temat np?:))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
najfajniejszy jest z jednym okiem - strzelajacy kolorowym językiem-krawatem:) a jeśli on nie lubi tej piosenki? to możesz go zrazić - najpierw znajdź jakies info o jego gustach
1 ... 9596979899100101 ... 186