Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
No tak ale to byla w koncu księżna a ja mowie o takim zwyklym aktorze;) Pomyśl nie jest to romantyczne takie ukrywanie się przed calym światem;))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
szybko byś się tym zirytowała gdy meksykańscy paparazzi namierzyliby was w Acapulco za pomocą drona:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Drony to teraz wszystko namierzają z góry to fakt. Wiesz na chwilkę musze zniknąć ale jeszcze wroce;) Odezwe sie jak zawsze;))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Hejka jestem;)A Ty jakbyś sie czul w takiej sytuacji gdzie Cie śledzą ?:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
kazdy jest czuly na punkcie swojej prywatnosci - celebryci robia ustawki do zdjec w tabloidach za to zeby dano im spokoj

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Tak robią tez i nasi aktorzy.
A Luis bardzo ceni swoją prywatnosc:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Wiesz że odkąd piszemy to on mi się jeszcze ani razu nie przysnil:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
no i czym to tłumaczysz? przeciez powinno byc na odwrót - chyba że dzięki naszym rozmowom mniej o nim marzysz a więcej piszesz - ale ja życzę Ci zeby tej nocy Ci się przyśnił:)
1 ... 92939495969798 ... 186