Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Nie ale slyszalam;) To z Michaelem  Douglasem  i Glenn Close tak? Tylko że ja nie jestem szalona;)))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
tak, tam też wszystko było pieknie i romantycznie - przygoda jak z bajki i niestety skończyło się dramatycznie - zobacz ten film

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Spoko kiedyś obejrze;) Myślalam o tym co wczoraj napisałeś, że trafilabym na  portale plotkarskie gdybym zdobyla jego serce. Fakt to byłoby troche dziwne (wiesz ja sobie tylko gdybam) a jego fanki bylyby zawiedzione.....
No ja tez bym byla gdyby kogoś znalazl jednak......

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

a to 2 połowy pomarańczy
i taką wersję mogą znać w Meksyku

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
No tak pomarancze;)) Przeczytaj post wyżej bo zamiesciłam w tym samym momencie co Ty:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Mariolla
mariolla napisał/a
jego fanki bylyby zawiedzione.....
No ja tez bym byla gdyby kogoś znalazl jednak......
w takich momentach fanki zawsze rozpaczają, a potem przenoszą żar swoich uczuć na nową gwiazdę

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
No tak to prawda;)) A e wiesz co z drugiej strony to nawet romantyczne jak taka gwiazda i zwykly szary czlowiek ukrywaja się przed paparazzi - potajemne schadzki itd;))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
a pamietasz dramat z księżną Dianą? tez mieli "przejscia" z paparazzi i wiadomo jak to sie skonczylo
1 ... 91929394959697 ... 186