Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Fakt, sporo jest tych sposobów do zaczepienia;)) Hej pewnie ma niezly, ale ja nie jestem blacharą;)))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io

plaża w San Juan - PortoRyko

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io

uliczka w starej części San Juan

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Noo piękny widok;) Uliczka tez cudna ;) Myślisz żeby nawiązać do jego kraju ojczystego?;))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
oczywiscie - latynosi sa przywiązani do swoich korzeni - on zyje w Meksyku, a w sercu może mieć Portoryko

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
On tak mówił w jednym  wywiadzie ze jest bardzo rodzinny i ze bardzo kocha swój kraj;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
masz juz tyle pomysłów na zajawkę - więc zarzucaj sieci na rybkę:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
W tym przypadku  to raczej gruba ryba;)))
1 ... 88899091929394 ... 186