Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Tymbardziej, że zawsze mnie coś interesowalo w Meksyku serio;)) Jeszcze zanim oglądalam telke z jego udziałem:))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
faceci lubią byc bajerowani, ale na początek bez powaznych tonów - kobiety psuja wiele znajomosci piszac ze przygoda je nie interesuje - a facet kazda powazna znajomosc chce zaczac od przygody i wcale nie od seksu - tylko przygody, milej przyjazni, ktora przypomni mu mlodziencze lata gdy imponowal dziewczynom - a wy kobiety idziecie od razu w powazne deklaracje

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Aha czyli chodzi o dobry bajer i bez powaznego tonu:) Eh nawet nie wiesz jak mnie korci zeby napisac;)))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Meksyk ma wiele zabytkow - piramidy Majow, Aztekow - samo Mexico City to zwiedzanie przez tydzien - ma kurorty nad morskie.w Cancun czy Acapulco

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Ale też wiele niebezpiecznych dzielnic i niestety tam kwitnie handel narkotykowy

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
polscy siatkarze niedawno grali z Portoryko i gdybys juz wtedy miala z nim kontakt to bylaby to swietna okazja zeby go zagadnąć - no nie:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Racja, ale wtedy mi to nawet przez myśl nie przeszlo hehe;)))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
dzisiaj w Meksyku rozgrywany jest wyscig samoch. formuly 1 - na takie zawody chodzi cala smietanka kraju bo to jest okazja do pokazania - i mozr on tez jest fanem takich wyscigow samochodowych - sam pewnie tez ma niezly wózek - zobacz ile jest pomysłow na zaczepkę:)
1 ... 87888990919293 ... 186