Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
byłem na jego twitterze i czytałem co tam do niego pisza, ale to nie jest takie proste to zrozumieć - musisz sama cos wymyslić - mnie zaintresowalo to że w nagłowku ma cos takiego Puerto Rico, Mexico , Colombia i ta Kolumbia mnie zaciekawila co ona oznacza?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Colombia - myśle że tam kręcił jakis serial, gdzies czytalam że ten kraj mu jest bliski tak samo jak Meksyk;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

moglabys się zapytac, czy wie ze w Polsce sa wyswietlane w tv jego seriale - gdy zapyta jakie - wymieniasz swoje ulubione i przechodzisz do jego ról - i zachwycasz się jego grą

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
No to dobry trop:) Moze by go to zaciekawilo;)) Trzeba by było pokombinować, ale teraz już musze lecieć, dobranoc;)) Może jutro wpadne:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

trzeba by poczytac o ich Bożym Narodzeniu i wykorzystac temat do zainteresowania go naszymi swiatecznymi tradycjami - Mikolaj, choinka i te sprawy - bylaby okazja zapytac czy widzial snieg, czy lepil kiedys balwanka:) - wciagnij go w zabawe tak jak mnie:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Dobry pomysl z tym pytaniem o Boże Narodzenie;) A może by zapytac go czy kiedykolwiek był w Polsce, albo czy slyszal o naszym kraju;))
Heh nie wiem czy dalby się wciągnąć w te zabawe jak Ty:)))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
hej jestem - mam taki pomysl - mozna cos pokombinowsc z imionami - czy wie ze u nas jego.imie to Ludwik? albo jak u niego brzmi Twoje prawdziwe imię bo raczej nie Mariola - sorki za tę uwagę ale mysle ze masz inne - a moze Twoje imię jest takie jak siostry, matki - graj mu na uczuciach rodzinnych - on musi otrzymywac pytania inne niz wszystkie - rozumiesz?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Ajj bystry jestes, wiesz że możesz miec racje z tymi imionami;)) Wiem, ze jego w naszym języku to Ludwik;)) Ale jakby wtedy brzmialo to pytanie?:))
1 ... 84858687888990 ... 186