Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
No tak bo bylam ciekawa co Twojej odpowiedzi;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Mariolla
nie przejmuj sie tym co piszą inne dziewczyny - sama musisz wymyslić sciezkę do niego:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
No tak tylko jak.....
Chyba wiem, może zapytam go czemu się jeszcze nie ożenił;)))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
A co powiesz na moją propozycje wyzej?:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Mariolla
mariolla napisał/a
No tak tylko jak.....
Chyba wiem, może zapytam go czemu się jeszcze nie ożenił;)))
no ale pomyśl - mnie tez tak moga zapytać i czy myslisz ze odpowiedz jest taka prosta?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Hehe oczywiscie zartowałam, pewnie nie dostalabym odpowiedzi;))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

nie uderzaj od razu w osobiste tony - napisz " mieszkasz na stałe w Meksyku  - zazdroszcze Ci to.piekny kraj - zawsze marzylam zeby zobaczyc Acapulco -idz w  te klimaty da Ci to okazje powiedzenia cos o Polsce
1 ... 86878889909192 ... 186