Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
trzeba by rozgryzc te Colombie - sama twierdzisz, ze ten kraj mu sie spodobal gdy tam krecil film - na twitterze ktos go zapytal chyba tak?  w jego hiszp. mowie slychac obce akcenty, a on odpowiedzial - zgadza sie bo jestem z PortoRyko - i to juz moglbyc powod do dalszej konwersacji ale juz tego nie pociągneli - w korespondencji liczy sie taki ciag - nawiazanie kontaktu- pada odpowiedz i teraz inicjatywa jest po stronie zagadującego bo ma na to przyzwolenie

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
No tak ale to jest jednak wyzwanie  - jak zadać  pytanie inne od reszty i pociągnąc  dalej rozmowe.....

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

w pierwszym poscie nie pisz ze Ci sie podoba bo to do niego pisza wszystkie kobiety - pozniej gdy odpisze to mu to powiesz - na początku poszukaj jakiejs zajawki, turystyka, muzyka, moze jakies wydarzenie aktualne z Meksyku - nie wiem czy to dobre rady i mam wrazenie piszę to co sam bym oczekiwal na jego miejscu

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Aha czyli podsuwasz mi propozycje na ktore on by odpisał;))A jak odkryleś to kto co do niego pisze?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
A czytaleś co piszą do niego inne laski?:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
przeglądałem kilka wpisów, ale wiesz- ja nie znam hiszpanskiego-szukałem slówek w słowniku - byla tam jakas co napisała jemu że " jest wspaniałym aktorem " ale chyba jej nie odpisał - z inna rozmawiali o jakiejś ksiązce powiązanej z jego serialem - nawet nie wiem, czy to nie była autorka tej ksiązki - wiesz jak sie nie zna gramatyki obcego jezyka to sama znajomosc słowek to za mało - wiec ja tak naprawde malo z tego kumam

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Spoko rozumiem,  hiszpański to trudny język. Czyli tamtej raczej nie odpisał, pewnie była niepocieszona.....

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
widze, ze wyczekiwałas na mnie bo tak szybko odpisałaś - to miłe:)
1 ... 85868788899091 ... 186