Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
wiesz gdybys była z moich okolic i w bardziej zblizonym wieku to ... inna sprawa a tak to to jest tylko niewinna zabawa:) i tak ma być

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Tak ja też sie z tym zgadzam , po to jest w koncu forum aby o czymś pisać;))
Wracajmy do tematu, jak już mowilam Luis zdobyl moje serce wlaśnie dzięki takim scenkom, uwielbiam go z dziećmi, nie mogę się wprost napatrzeć;)))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
myślałas o tym zapisaniu się do jego fanklubu? ciekawe na czym wg. nich polega ta aktualizacja jego profilu - może dysponuja jakimisi unikalnymi materiałami dla fanek:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Nie wiem, wiesz myślałam raczej o tym żeby założyć konto na tweeterze skoro on tam ponoc osobiscie odpisuje:))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

granie z dziećmi wymaga umiejętnego podejscia do nich - " rodzina zastępcza " jest tego dobrym przykladem

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
No tak dlatego jak pisalam on bylby cudownym ojcem gdyby mial dzieci;)))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Mariolla
no ale powinnas pisac tam po hiszpańsku - dasz radę zbudować proste zdania? chyba że po angielsku ale to też wymaga podstaw - ja np. znam sporo słówek angielskich ale gramatyki nie

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Hmm myśle, że chyba bym dala radę;)) Tylko nie wiem czy dostałabym odpowiedź
1 ... 82838485868788 ... 186