Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
scena taka ojcowska, ale dla niektórych oszolomów to taki film byłby "oburzający" bo oni mają przerażające skojarzenia - a taka scena na plaży byłaby oprotestowana przez moherów - pamiętasz taki film " gliniarz w przedszkolu " u nas taka sytuacja jest nie do wyobrażenia

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Tak pamiętam;)) Tymi scenami wlaśnie podbil moje serce;)) Uwielbiam go z dziecmi;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

wiesz, ze na Atlantydzie już osmieszają ten nasz wątek - az dziw, ze kiedys traktowałem ich jak znajomych

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
A co konkretnie piszą??

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
ze mamy romans:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Ale nie piszą nic o tym o czym my piszemy?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
nie odnoszą się do treści tylko że sobie piszemy, i że to się rozwija tak jakby forumowa rozmowa byłaby czymś dziwnym

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Ale to nie prawda;)) Ja wiem swoje i Ty tez;) A rozmowa nie jest niczym zlym, po to jest to forum;)) Czemu nic nie piszesz?
1 ... 81828384858687 ... 186