Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
No hej i jak mecz?:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
bardzo żle 0:0 ale jest derbowa wojna - dali nam 2 czerwone kartki, i chyba ze 4 żólte a tamci żadnej choć prowokują - do końca jeszcze 20 minut a my bez 2 zawodnikow - teraz remis to marzenie

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Rozumiem;) Czekam aż obejrzysz ten fragment filmiku, ktory Ci przesłalam;))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

nie wiem co doprowadzilo do takiej napietej nerwowej gry - przed meczem była minuta ciszy w sprawie tej zaginionej kobiety ktorej zwloki znaleziono wczoraj i może to ich tak wytrącilo z równowagi - słyszałas o tym dramacie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Tak slyszalam. To bardzo potworne co się stało;((

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Wiesz on jest wolnym czlowiekiem, więc może związać się z kim chce, ale i tak byloby żal poniekąd gdyby jakaś go usidlila....

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
no juz jestem- w meczu zostal remis 0:0 i muszę się z tego cieszyć - choć liczono na kolejne zwycięstwo

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Spoko;)) Rzuć okiem na mój post powyżej;))
1 ... 79808182838485 ... 186