Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
obaj jesteśmy nimi:) tylko że ja jestem nieciekawym szaraczkiem, a on barwnym showbiznesowym celebrytą

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
No tak racja;))Czyli doszedles do wniosku że to co do niego ''czuje'' to ''milość'' po tym że tyle powstalo w tym temacie stron;)))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolka, skoro pisałas, ze jestes na fb, to czy wiesz, ze za pomocą ciasteczek bazy inernetowe mogą nas zetknąc ze sobą na tym portalu - u mnie cały czas działa funkcja poznaj nowych znajomych i pojawia się wielka lista takich propozycji obcych mi osób

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
No tak wiem ze cos takiego dziala;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Mariolla
to jest odpowiedź do wpisu z godz.16:16  po polsku juz to napisałem wiele razy, teraz gdybym umiał to musialbym to samo napisać po hiszpańsku

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Ale co po hiszpansku bo nie rozumiem teraz?:))
A ja znalazlam taki fragment z pewnej telenoweli, zobacz (od min : 3:00 : 4:41)
Jaki slodki jest z tą małą;))))

https://www.youtube.com/watch?v=x4fcn8ZT5KU

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Mariolla
mariolla napisał/a
No tak wiem ze cos takiego dziala;)
i co byś wtedy zrobiła gdyby pojawił Ci się Darek z Łodzi - wyczułabys ze to mógłbym byc ja

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Calkiem możliwe;)
1 ... 77787980818283 ... 186