Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Oj tak rozpalil moją wyobraźnię;)) Nawet nie wie że istnieje taka fanka jak ja:)))) Ciekawe czy byloby mu miło gdyby się dowiedział że ja..... (dopowiedz sam);))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

czuję, ze nawet gdybysmy podjęli rozmowę o polityce, sporcie, muzyce, turystyce, kosmosie czy o kuchni to i tak po dwóch wpisach nakierowałabyś mnie na swojego Luisa - nie mylę się?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Heh swojego Luisa jak to zabrzmialo;))) Chyba tak;))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

sama widzisz, ze jak chcę i trafiam na miłą kobietę która mnie nie podjeża to potrafię nawet ładnie pisać

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Mariolla
a jak wyobrażasz sobie treśc tego wątku gdyby zamiast ze mną rozwinęła sie tutaj kobieca rozmowa - myślisz, ze wtedy poszłaby w te " miętowe " klimaty?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Sama nie wiem, trudno zgadnąć;)Tak to prawda;) A jakbys dopowiedzial reszte do mojego poprzedniego wpisu?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
oj mała niedopieszczona kokietko:) domyślam, że miało być " że tak mocno kocham go " trafiłem?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Hmmm moze byc :)) Ja bym napisala: Gdyby wiedział,  że ja jestem oczarowana jego osoba;))
Ale to widac jak na dloni, że się w nim zakochałam  prawda? :)) Choć go nie znam osobiscie niestety
1 ... 75767778798081 ... 186