Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
jeszcze się okaże, że to dzięki mnie tak bardzo rozpaliło się w Tobie to uczucie do niego bo wtedy otworzyłaś się na ppwiedzenie tego tak bez ogródek

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Mysle, że to chyba predzej nastąpilo;)) Podobalo mi się sporo aktorow, ale dopiero ten jakoś tak zawladnał moimi myślami. Sposob w jaki patrzy zwłaszcza jak ma takie maslane oczy......;)))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

rozmowa kobieca mogłaby Cię albo zachęcić albo wstrzymać w wyrażaniu swoich uczuć, a moje słowa jako faceta ukazały Ci inny ogląd tej sytuacji

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
 Tka masz racje mogloby tak być. Co do wczesniejsszego Twojego postu to mysle, że to chyba predzej nastąpilo;)) Podobalo mi się sporo aktorow, ale dopiero ten jakoś tak zawladnał moimi myślami. Sposob w jaki patrzy zwłaszcza jak ma takie maslane oczy, jak je mruży......;))) I ten jego głos.....

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

ale przyznaj, że Cię ośmieliłem i z tych skrywanych uczuć umiejętnie " rozpakowałem " :)))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Tak przyznaję;))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
zauwazyłem, że z lubością chwytasz moje słówka, które sprawiają Ci przyjemność

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Tak masz rację;) A wiesz co jeszcze najbardziej mnie w nim kręci chyba to, że jest singlem;)))
1 ... 76777879808182 ... 186