Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Tak tak ja rozumiem, ale Twoim zdaniem to jest tak jak wyżej pisałeś o tym ze ja go "kocham"?
Bo przyznaje ze jak oglądam z nim te sceny pocałunków itd to sama nie wiem co się ze mną dzieje...;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
zauważ że podnosłem rangę tego Twojego uczucia z zauroczenia, przez zakochanie do miłości - szkoda tylko, ze to wszystko jest wirtualne - prawda:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
jak tu kiedyś zajrzy moja bliska koleżanka to bedzie się ze mnie śmiać, że mnie tak wciągnęłaś w ten temat - zobacz, ze ten wątek ma już 25 stron i ponad 2300 odsłon

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Tak to prawda  szkoda. Ale po czym podniosles to moje  uczucie  do rangi miłości? ;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
przedstawię to analitycznie-bo zauroczona kobieta powie o tym raz z wypiekami na twarzy, zakochana wspomni kilka razy by pochwalić się innym, a kochajaca gorąco stworzy wątek na 25 stron:))) który  jest jednym wielkim wyznaniem swojej miłości:) tak to widzę - podoba Ci się ta moja odpowiedź?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Noo teraz to zablysnales;) Tak podoba mi się, czyli jest coś na rzeczy. ....;))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
niech Ci śpiewa na dobranoc:) i dzień dobry:)
https://youtu.be/lk5cMTLFxOk

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Dzięki za fajny filmik:))
1 ... 73747576777879 ... 186