Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
w marynarkach koszulach to mogą być screeny z jego ról albo z wywiadów na sciankach, a ja wynajduję specjalnie dla Ciebie:) takie luzackie fotki

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
A czytaleś do konca mój post? Cos jeszcze napisalam ;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
oj widziałem:) czyli że nie jestes o "taką" zazdrosna? wyobrażasz siebie w tej sytuacji?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Oj zaraz wyobrażasz;) Lubie go ogladać w takich scenach, ogólnie lubie jak jest taki czuly, delikatny;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

na tym zdjęciu pozuje na takiego
rockera w skórze

[...]

Hehe nie za dużo tych zdjęć:))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

cos mi się sklonował:) ale zostawię dla Ciebie to podwojenie
1 ... 70717273747576 ... 186