Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
no przecież wiesz co mam na myśli - umiałabyś wytrzymac gdyby go ktos krytykował albo wysmiewał? na pewno byłoby Ci przykro - znasz takie powiedzenie - " miłość nie patrzy oczami " albo " milośc jest ślepa "

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Tak tak znam doskonale;) Musze na chwilę wyjść z kompa ale wrócę tak na pół godzinki i coś napisze ok?:)
Niedługo wracam;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
to ja Ci wkleję takie zdjęcie w takiej drelichowej bluzie i
wełnianej czapeczce:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Hej już jestem, no nie takie zle to zdjęcie;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
fajne, takie luzackie:) mniej oficjalne znałaś je?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Gdzieś tam przemkneło mi w necie, najbardziej to lubie go w marynarkach i koszulach;)))
A wiesz uwielbiam patrzeć na niego w scenach gdzie np caluje jakąś dziewczynę;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

taką fotkę na pewno znasz - tez takie odleciane:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Tak tez ją widziałam a zobacz co napisałam powyżej;)
1 ... 69707172737475 ... 186