Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Być moze tak;) Jeszcze co do tej jego ksywki to ja taką widziałam właśnie w necie to skrót od imienia

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

a w którą stronę idzie łatwiej  farbowanie włosów? z blond na ciemne, czy z ciemnych na jasne - pytam bo może kiedyś będę fryzjerem damskim to będe miał wiedzę w tym temacie

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez mariolla
ten skrót Luis Ro jest napisany w hiszpanskiej wikipedii
https://es.m.wikipedia.org/wiki/Luis_Roberto_Guzmán
Luis Roberto Guzmán también conocido como Luis Ro,

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Nie wiem bo nigdy nie farbowalam;) Wiesz gdzies czytałam, ze Luis bardzo ceni swoich fanów;))  W jakimś wywiadzie powiedział, że dla niego najwiekszym przezentem na gwiazdkę byly oklaski od nich

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
jeśli lubi oklaski to powinien występować w teatrze:) a może dlatego lubi występować w tok show - ciekawe czy u Wojewódzkiego by sobie poradził:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Pewnie dalby radę;)) Ta ksywka to pewnie z czasów jego działalnosci muzycznej;) Tak to prawda występuje w teatrze;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
Luis ma chyba tez konto na instagramie, ale ja w to nie wejdę bo pokazuje się bialy ekran i kłódka oznaczająca blokadę
https://www.google.com/search?q=luis+roberto+guzman%2C+instagram&

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Z tego co wiem to tak ma. Czy po tych moich wpisach o nim mozna odczytać, że ja się w nim bujam?:)
1 ... 66676869707172 ... 186