Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Hehe nie wiem, lubie swój naturalny kolor;))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

a wiesz jak można poznać czy wlosy na głowie kobiety są naturalnego koloru - ten test często się sprawdza:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Niech zgadne odrosty?;))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

może i odrosty, ale je można tez farbowac - ja mam na myśli inny ciekawszy rejon:)))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Aaaa, rozumiem do czego zmierzasz;)) A czemu pytałeś czy bym przefarbowała?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
ale zgadzasz się z tym? bo moje są takie spostrzezenia - ja po tym często poznaję, a o farbowanie zapytalem się bo tak jak mówię latynosi ogladają się za blondynkami bo sa dla nich atrakcyjniejsze i inne

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
No tak to prawda, zgadzam się z Tobą;))) Dla latynosów oprocz blond wlosow atrkacyjne są rownież jasne oczy i cera

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
czyli być może blond szwedki, polki, ukrainki są dla południowców najatrakcyjniejsze
1 ... 65666768697071 ... 186