Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

tak sobie pytam i jestem ciekawy, czy występowałaś juz na tym forum albo na Atlantydzie

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
A czemu pytasz? W Polsce kolo Torunia:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
tak pytam, bo kiedys napisałas tutaj że jestes z zagranicy to myslałem ze piszesz spoza kraju

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Mariolla
mariolla napisał/a
Hmm tylko jakie mogą być te atuty ;))Może sam fakt ze pochodzę zza granicy....;)))
nawiązuję do tego Twojego wpisu,
pytam bo lubię być detektywem:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Nie, źle mnie zrozumiałeś, ja wtedy pisalam w kontekscie tego maila, że moim atutem moze być też to że jestem zza granicy;)))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

no ok, przeciez wiadomo, ze dla niego Polska to zagranica - czyli ze ten atut to nie tyle zagranica co to ze jestes młodą, Europejką, Polką, a czy blondynką? bo to dla latynosów tez jest atrakcją bo brunetek mają wbród - ta jego partnerka filmowa jest blondynką więc może takie preferuje

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Hehe szatynką;)) To nie to samo co blondynka;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
przefarbowałabys się dla niego gdyby wolał Cię widziec na blond?
1 ... 64656667686970 ... 186